Wiecznie to samo

Dopiero oglądając zrobione nad jeziorem zdjęcia zrozumiałem, co tak mnie przyciągało do tego miejsca.

To taka zabawa:  jakiego znaku szukałem ja sprzed kilku dni? Dlaczego użyłem dwóch motywów: obramowanego kamieniami, mokrego od rosy paleniska i rozsypanych w przypadkowy krąg, młodych mleczy, które wychylają się zza kadru?

(Dla ułatwienia masz dwa konteksty: katastrofy tupolewa lub moich, czy też własnych, dotąd nieudanych prób ułożenia sobie z kimś życia).

Tagi:

komentarze 2 to “Wiecznie to samo”

  1. giera Says:

    ależ okrąg jest otwarty, wiąż

  2. Mirażyk Says:

    palenisko, ciepło…

    kamień ktoś kopnął…

Skomentuj

