„Boisz się wylądować?”

Co zadziałało w sobotę? Presja? Lekceważenie zasad i polskie wymachiwanie szabelką?

Wściekły jestem. Też dlatego, że wśród ofiar tej katastrofy jest niestety ojciec mojej szefowej z krakowskiej redakcji, a z nim nauczyciel J.

Tagi:

komentarzy 7 to “„Boisz się wylądować?””

  1. makowski Says:

    otóż to. nic dodać.

  2. zetzero Says:

    dla mnie szokujący jest ten list.

  3. makowski Says:

    ps.
    Jak to możliwie, że miała Pani listę pasażerów kilka dni przed tragicznym odlotem prezydenckiego Tupolewa?
    Dostałam tę listę od młodych dziennikarzy, którzy prosili mnie o radę z kim przeprowadzić ewentualnie wywiady. Ta lista pasażerów krążyła po prostu ot tak, już od kilku dni, z maili na maile. Potem siedziałam w domu, to było w poniedziałek, i zastanawiałam się jak to możliwe, że ja mam pełną listę generałów, kapelanów, polityków, którzy lecą z prezydentem i że ta lista jest w obiegu. Wierzyć mi się nie chciało, że oni wszyscy są na tej jednej liście. Pomyślałam, że może będą rozdzieleni, że może to tylko lista obecności w Katyniu. Nie mogłam tego pojąć i niestety wziąć na serio. Generał Skrzypczak mówił niedawno w telewizji, że po wypadku Casy podkreślano wymóg bezpieczeństwa, że kiedy leci kilku dowódców to trzeba ich rozdzielać…
    fakt.brukowiec-story.com/to-sie-samo-nie-stalo/

  4. wroniegniazdo Says:

    Po wypadku Casy wojsko te procedury wdrożyło. Jak zwykle nie sięgnęły najwyższych stołków. Chciałbym, żebyśmy wreszcie zaczęli się uczyć odpowiedzialności.

  5. joe Says:

    piorunujące wrażenie. Niestety wszystko wokół tego tematu trąci amatorszczyzną, a co najgorsze- potwierdza przypuszczenie o presji jaka wywierano na załogę samolotu

  6. pikfe Says:

    Jaki „przywódca narodu” i „mąż stanu” tak postępuje? Bo mnie się wydaje, że raczej mały człowieczek, który tupie nóżką.

Skomentuj

