Wielki Brat

Wczoraj, bladym świtem próbowałem zmieścić się między startujące audi A3 a zaparkowany rządek samochodów. Udało się, chociaż kosztowało mnie to: 300 zł za otarty zderzak panience + x złotych za klepanie i malowanie drzwi mojej corolli. Przynajmniej tak myślałem, kiedy chwilę po stłuczce wręczyłem właścicielce otartego pieniądze, zręcznie unikając wymiany personaliów i numerów kontaktowych.

Po kilku godzinach, już w biurze, odbieram mejla na NK… „Proszę o kontakt w sprawie zderzaka, jest pęknięty. Monika”.

Tagi:

Jedna odpowiedź to “Wielki Brat”

  1. pikfe Says:

    To już perfidia, żeby tak na naszej-klasie… ;)

Skomentuj

