Idzie nowe

Idzie nowe

Wczoraj było ciepło jak w czerwcu.

Compensa ocknęła się, że AC jednak nie jest dziedziczne. W związku z czym straciłem ok. 8 tys. Ciekawe, co z kasą za lawetę.

Zacząłem drugą edycję szkolenia menedżerskiego. + coaching.

Jedna z moich gwiazd wypęczniała i chce wyrekrutować się do działu w innym pionie (IT). Z wrażenia na 2 godz. zgubiłem laptopa.

Po raz pierwszy w życiu chcę założyć firmę.

Po przejechaniu w 2 doby wuelty samochodozy (Poznań – Kraków – Wadowice – Katowice – Kielce – Krk – Warszawa – Poz, razem 1500 km) wróciłem z wyniunianą przez staruszki tojotką. Chyba jest koloru indygo, choć jak wiadomo większość facetów to daltoniści.

Zabajerowałem się w uroczej filozofce, która bramę obok sprzedaje produkty Get In Banku. Myślę, że bez wzajemności.

Kończę ważny wątek osobisty. Zaczynam ważne wątki osobiste.

Wzbiera we mnie. Coś.

Tagi:

Komentarze 3 to “Idzie nowe”

  1. skem Says:

    to pogratulować raczej :)

  2. Zosia Says:

    Bo po studiach filozoficznych to czlowiek ma fach w reku.

  3. pawianprzydrodze Says:

    Odradzam filozofkę, sama przez jakiś czas studiowałam na takim kierunku – to świry, ale się dobrze ukrywają… Poczytać Plotyna w łózku możesz sobie sam.

Skomentuj

