Zew

kolaz

Zakochuję się jak marchew. Tzn. sezonowo. Przyroda we mnie napina się i rośnie, żeby eksplodować na słodko. Potem są jakieś wakacje czy coś i właściwie nigdy nie potrafię złapać ten moment, kiedy temperatura wzajemnych stosunków zaczyna spadać. A to zawieje raz drugi nudą, a to jeszcze kilka odruchowych kopulacji. I zima. I cześć.

Wtedy zaczynam marudzić, śpię po 14 godzin. I ssie mnie, ssie parę tygodni, żebym wyszedł z nory, jak teraz. No to wykrzywię ryj, ogolę, bluzę czystą założę, buty kupię nowe i na powierzchnię. A tam bydle we mnie zaczyna kręcić nosem, na prawo, na lewo, tu mruknie, tam kawka piwko a może wpadniesz do mnie mam takie dziwne zwierzątko akwariowe. I na wszelki wypadek godzinami układa się na GG z pięknotkami, które rok temu wydawały się zbyt odległe. Bajer klei, odrywa od biurka i ciągnie pomału acz w pożądanym kierunku.

Co ja tak na globus reaguję?

W sobotę chwilę rozmawialiśmy obok tego z G. i A. Że berlińczycy mają takiego lajfstajla, idą w parę na czas jakiś, do wyczerpania ochoty, potem rozstanie i ktoś nowy, i tak w kółko. Ja na to, że bym się związał już na stałe, skonfrontował, poszedł na głębię. Ale tak w poprzek naturze do wody wchodzić?

Tagi:

Komentarzy 7 to “Zew”

  1. Zosia Says:

    Pf. Ziew.

    ;-)

    W poprzek do wody absolutnie nie nalezy.

  2. wroniegniazdo Says:

    Zosia, co za „ziew”? :] Też łapiesz się na ten cykl?

  3. Zosia Says:

    Ziew, bo been there, done that.
    Lapie sie, lapie.

  4. giera Says:

    wzdłuż natury, czyli pod loda!

  5. pawelkorwaks Says:

    natura kultura dramat
    trzy formy
    trzy etapy
    trzy aspekty

  6. Zosia Says:

    Wrono, czy znowus niewolna? ;-)

  7. wroniegniazdo Says:

    Wręcz przeciwnie, nadrabiam. I wieczorami w przebraniu nastolatka wślizguję się przez piwniczne okienka do lokalkoholowych labiryntów.

Skomentuj

