Swoboda

Informuję też, że nareszcie odzyskałem dawno uprowadzoną swobodę (lokalową – gdyż na niepodległość erotyczną wybiłem się jeszcze przed świętami). Gdyż w niedzielę, podczas mojej nieobecności mieszkanie opuściła pewna brunetka (Pebe), zabierając swoje gadżety, nie zostawiając mi natomiast kluczy. W celu roweru – ten ostatni gadżet Pebe  zniknie, jak twierdzi, w środę.

Przechylam za to noteckie, szeroko uśmiechnięty.

Tagi:

Komentarzy 6 to “Swoboda”

  1. pajeczaki Says:

    niech zyje wolnosc wolnosc i swoboda…

  2. pawelkorwaks Says:

    z tym rowerem to pewnie podstęp

  3. g_g Says:

    wolna wrona pisze. niewolna nie pisze. w niewoli wrony nie piszą. aha.

  4. wroniegniazdo Says:

    @g_g

    piątka z algebry; zwinąłem skrzydełka na rok niemal

  5. giera Says:

    czy wolnosc przekladac sie bedzie na wolny czas, ot pytanie

  6. Maja Says:

    Czuje, że czasami można sie pokusić żeby nas rozdziobały jakieś „sympatyczne” kruki i wrony.Choć na płatność sms sie nie piszę.Pozdrowienia z Brzydgoszczy!

Skomentuj

